تعطیلی برخی روزها در تهران در هفته آینده به‌دلیل گرمای هوا صحت دارد؟-راهبرد معاصر
روایتی از ماجرای اعتراض یک نماینده به هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز سردار نائینی: باید برد عملیات رسانه‌‎ای سپاه متناسب با اقدامات این نهاد باشد تعطیلی برخی روزها در تهران در هفته آینده به‌دلیل گرمای هوا صحت دارد؟ باقری: توسعه سیاست همسایگی و رفع تحریم‌ها از اولویت های سیاست خارجه است منصوری: به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم اعتبارنامه پزشکیان توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد وحیدی: به دنبال اخذ مجوز برای حضور سربازها در اربعین هستیم دستگیری ۲ سرکرده داعش توسط وزارت اطلاعات بازخوانی مطالبات رهبر انقلاب در مراسمات تنفیذ پزشکیان: قطعاً ما با وحدت می‌توانیم موفق شویم مخبر: شهیدرئیسی مردم را به عنوان پشتیبان دولت به صحنه آورد بهادری جهرمی: به گواهی آمار، دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود تاکید ایران به استفاده از ارزهای محلی به جای دلار در مبادلات‌ بریکس معاون روابط عمومی سپاه منصوب شد دادستان دیوان محاسبات مشخص شد

تعطیلی برخی روزها در تهران در هفته آینده به‌دلیل گرمای هوا صحت دارد؟

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که آیا تهران به دلیل شدت گرما تعطیل می‌شود؟ گفت: معاون اول رئیس جمهور درباره‌ تعطیلی هفته آینده تهران تصمیم می‌گیرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۴۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که آیا تهران به دلیل شدت گرما تعطیل می‌شود؟ گفت: معاون اول رئیس جمهور درباره‌ تعطیلی هفته آینده تهران تصمیم می‌گیرد.

وی اضافه کرد: امروز دولت اختیاری را به معاون اول و جمعی از وزرا داد تا موضوع تعطیلی را بررسی کنند؛ ممکن است تصمیم به تعطیلی گرفته شود.


وی اضافه کرد: درباره تعطیلی تهران هم شهر به شهر بررسی و تصمیم‌گیری می‌کنند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده